juliasthesims3

Alla inlägg den 9 juli 2011

Av Julia Anonym - 9 juli 2011 12:17

Grön : Mikel

Orange : Gäster / mm 

Rosa : Sofia 


Nu har han sin sven-sexa men Sofia stannar och passar barnat och så . FÖR HON HAR JU FÖTT . 


 

Hon kommer inte ut . Det tar typ 5 timmar innan pappa kommer. 

Sen så , efter det så kommer bebisen 5 timmar efter det . 

Så hon fick vara på sjukhuset i 10 timmar innan Benjamin vill ut

 

Och hon kommer ju inte ensam utan med lilla Benjamin .

 

Pappa älskar honom och vill inte släpa ner honom men måste .


 Senare blir det sven-sexan , men bbisen råkade komma innan den , så nu måste mamma vara hemma . 

--hahahhahaha  

-AAA ! Neej :)

-hahahah , jo 

-knäppis , min knäppis 

-Ja , så är det :) 

-Kom nu vi dansar ! 

-Vi kommer 

Av Julia Anonym - 9 juli 2011 12:07

Rosa : Sofia

Blå : Mikel

Orange: Gäster /



     -HejHej ! Vi tänkte ha en liten fest eller ja . Vill ni ta och lämna ut det till domma personerna ? 

- Gärna . Men ha så kul då . Ska ni ha dansare ? 

- Japp , det blir bra ! Men du måste sga till gästerna att ta det lungt och så , för att min flickvän är gravid och kan tyvärr föda snart. 

- Det ska bli med nöje . Det blir 300 .

-Okej min flickvän ger dej pengarna på nätet. 

- Okej , hejdå.

-Hejdå . 

































































 





























































































































Av Julia Anonym - 9 juli 2011 11:55

Rosa : Sofia

Blåt : Mikel

Orange : Gäster / Jobbare / dom som får mekover.


Sofia och Mikel har bestämt sej för att dom ska bo i detta huset. 

I hela sitt liv tror dom . Huset är ganska litet men ändå stort . 

Dom ska årna en sven-sexa innan dom gifter sej , men sofia är rädd att hon får sitt barn då . 


   Hon tar och går p åtoa och fixar sej innan hon ska sova . 

Men när hon kommer ner så ligger han redan och sover.

  - God natt älskling , sov gott. - Detsamma , älskar dej - älskar dej med .  Senare går han till jobbet. ........




















































































































































































Av Julia Anonym - 9 juli 2011 00:45

Älskling vakna vi ska flytta idag ! 


Rosa : Sofia 

Grön : Mikel

orange : Rosa 


-nej,nej jag vill inte . 

- Jo,kom nu .

-va ? Okej , jag kommer.

-ja , bra vi ska flytta nu !

-får jag ta på mej ? 

-ja,ja snabba dej . 

-mat ! 

- vi äter hos os idag . 

-Okejdå . 

-gör ni så och lycka till .

- vi kommer över sedan eller så får du komma. 

-OkiDoki snyggingar 

- Älskar dej mamma 

- Älskar dej svärmor 


 

Kommer till huset .


       oj , så fint. 




hon kommer in och måste fort laga mat ocg mikel måste fotr till jobbet.

 ( tänker ) - åhh , så fint , bäst att göra mat nu  , min mage är stor.

Av Julia Anonym - 9 juli 2011 00:02


Blå : Mikel

Rosa : Sofia .

Röd : Rosa



Dom går till parken efter träningen . 


- jag vet att det inte är läge  , men jag kan inte vänta mer nu . 

-vadå , vadå ? 

- Sofi Alic Eriksson , vill du gifta dej med mej ? 

- Jaaaaaa ! Det är väl klart jag vill. 


   -Åhh , jag älskar dej . 

-- Jag älskar dej med. 

     -Ringen är underbar . 

- vad bra jag undrade om du skulle gilla den . 

- den är vaker. 

- hm , som du . 

- nawe , tack älskling . Min mage börjar komma . Vad säger jag till mamma ? 

- vi åker hem och säger sanningen . '

- Okej . :) 

   -Men du ... Vill du liksom inte känna på magen eller så ? 

-det är väl klart jag vill . 

JAG SKA BLI PAPPA ! JIPPI ! 


Senare . 


   - Mamma ... Du ska bli mormor . 

- Vah ? Nej ? Det går inte , men okej . YEHHH  ! 

- och en annan sak med liksom att Mikel friade förut . 

   ... - och jag sa , ja . 

. vad har vi sakt om detta ? Ni ska la flytta med säkert !??

- Ja , lite så är det. 

   - MEN JA ! VAD BRA OCHG ROLIGT ! 

-Roligt !? 

- JA ! Varför har du inte sakt något förut !?

-em , jag vet inte ! :// 

Presentation

hejsan , jag är 14 år och älskar sims och att blogga.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards