juliasthesims3

Alla inlägg den 8 juli 2011

Av Julia Anonym - 8 juli 2011 20:43

Det handlar om en tjej som bara har en mamma i sin släkt . 

Hon vill inte ha någn kille hon vill bara jobba och festa . 

Men en dag träffar hon den rätta på jobbet , och dom faller direkt . 

Hon blir gravid och hon är så kär i en annan kille men det går inte att säga till sin kille . Efter typ några dagar efter mikel flyttar in så säger Sofia att hon vill flytta ut och leva livet med han och massa barn .......


   Sofia & mikel    Rosa .



Rosa : 

Sofia : 

Mikel : 


Mikel & Sofia står i köket och lagar mat och städar . Och sofias mamma lagar mat.

  - Älskling vad lagar du för gott ? 

- gott ? Allt jag lagar är la inte gott ? 

-nej ? Men det mästa . 

-ja,ja . Jag grillar korvar till oss

-mm , okej . 


Efter det sitter alla och äter . 


  - mmmm! Vad gott , älskling . 

- Nå t .....

- ÄLSKLING !? 

-Vah ? ja . 

- Det kan du ju inte säga ! Du är ju ungdom bara ..

-Mamma , mamma , mamma . Vi älskar ju varandra . Och vi ... 

-Tur att ni inte ska få barn eller något ! 

- em ? Jaaa :/ 

-em , ja älskling vi kanske ska gå ut lise sedan och äta eller så ? 

- Ni åt ju nyss , ärcs gör som ni vill . 

- Ja , tack älskling det gör vi . 


Senare ....... 

   - Tack , för att vi kan dra hem-ifrån lite . 

- Japp , det är så himmla skönt. 


när dom kommer fram . 

    Dom kollar på sjärnorna och myser. 


Sofi tar upp om att hennes mamma kommer inte ta det bra när hon säger att hon ska flytta och att hon är gravid. 


 


- jag är ju gravid, mamma sover säkert nu och jag vet inte vad jag ska säga. 


-Ta det lungt älsklig det ornar sej . Vi ska få barn och vi flyttar och din mamma mår inte bra men hon får hem hjälp . 

-ja , vi hoppas ju alltid på det bästa . 

-hon kommer ta det bra älskling .


Lite efter det rusar hon till toaleten och spyr , det är inte skönt att nästan ha sin lilla bebis mage. 


 

Dom kommer hem .............







Av Julia Anonym - 8 juli 2011 20:14


hejsan ! 


Jag heter Julia .

Jag tänker vara anonym ( fick iden av en annan blogg ) .

Jag är ju 14 år och älskar att spela sims 3 , jag typ bor i sims . 

Jag har en egen blogg men jag kan inte säga den för då vet ni ju vem jag e .

Jag ska blogga om en berättelsa som handlar om en familj som heter ''Eriksson ''  

i effternamn . Men jag berätter mer i morgon .   

Presentation

hejsan , jag är 14 år och älskar sims och att blogga.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards