juliasthesims3

Direktlänk till inlägg 25 juli 2011

Ny , sims historia

Av Julia Anonym - 25 juli 2011 22:09

Hejsan , jag har kommit på en ny historia  

Det handlar om en tjej som alltid har blivit kallad emo eller fjortis eller plugghäst!

Men nu så är hon ungdom och har flyttat från sina föräldrar och hon vill aldrig gifta sej eller skaffa en enda kille , för det som hände är då att  hon har varit i hop med många när hon var fjortis ! Men när hon var emo eller plughäst ville ingen ha henne men så var det en gång då när hon var jätte kär i en kille ! Då så bara skojade han och klassen med henna och han gjorde slut med henne en dag efter ! Sen det ville hon tinte träffa någon ! Men sen när honm var iväg så såg hon den underbara killen som gick i hennes andra skola ! Och han var i hop med henne i 3 år , så hon gick fram sa hej och blinkade lite till han sedan så frågade han om hon ville på dejt ...

Och vidare ....


roller : 


Rosa : Evelina

Blå:Justin 

-Men , em ! Hejsan Justin....  


- em , ursäkta ! Vem är du ? 

-Evelina .... I hop i skolan....

 ! -A,aja du!

-Aha , japp 

-Aaa, hej i såfal vad har du gjort under åren ? 

-tagit studenten köpt ett jätte litet hus och spelat fotboll och lite så , du själv?

-Jaha , så kul ! Jo jag har träffat en tjej men det funkade inte men vi gifte oss men det var slut nu i veckan ! Så jag  har la gjort som du typ .

-Jaaaahhhhha ! Vad toligt ( em , ojj ) 

-Japp ! eller nej .

-Du.....Du kanske...har lust att träffas mera ? 

-Ja , skit kul ! Dejt ? 

-Ja , kul ! När ?

-Nu ?

-Ja , men ska hem och byta om 

-vah , nej du är fin som du e 

-haha , okej   -Jag kör oss till konsär :)

-skit najs ! Jag är på som faan 

-ja,haha ! Fan ( nej jag svär ju inte :/ ) 

-Vi kan la dra hem till dej sen ? 

- jag gör inte säker på första dejten 

-Första & fösta vi var i hop i skolan för fan 

-Aaa,aja ! Okej .

-kuul............

   - vänta har jag glömde min handväska ! 
-Okej  , älskling ...
- Älskling , du går fram med tjejer fort ( tänker )  



   ( hon köärde hem han sedan ! Nästa dag kom han hem till henne . )

   -jag känner att detta är rätt kan puss på ( tänker ) 

-em , jo du ! Jag kommer och ska....

-suuuhh , tyst låt mej sköta detta . 

-Jag pussar han ...... ( tänker)

-Em , jo du år du jordgubbar till frukåst ? 

-Nej ? 

-Men du kysser , med smak av en  

-ja , hahha ! Tack  

-vill du gå in ? 

- jag trodde jag skulle fråga det . Men japp , jag har tur ! Jag har bara en en enda säng , oj jag har visst en dubbel ! 

-Är det tur ? 

-ja , tror det ! men nu har jag ju en dubbel

-tror inte jag då men okej , kul ! 

-okej .... 

   -Du kysser som en änkel ...   -Allt går för fort justin ! För fooorrtt ! 
- Nej ,dååå ! 
   ´Jag kollar på tv medans han sover ! Men jag har inte att han kommer hit ! 

Efetr en stund kommen han lutandes fram mot mej och jag tänker  ''omg''
-Mår du bra hunny ? 

-Super ....


Början ....  



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia Anonym - 25 juli 2011 22:05


Hejsan , inte bloggat på länge har inte hunnit :/   

Av Julia Anonym - 9 juli 2011 12:17

Grön : Mikel Orange : Gäster / mm  Rosa : Sofia    Nu har han sin sven-sexa men Sofia stannar och passar barnat och så . FÖR HON HAR JU FÖTT .      Hon kommer inte ut . Det tar typ 5 timmar innan pappa kommer.  Sen så , efter det så ...

Av Julia Anonym - 9 juli 2011 12:07

Rosa : Sofia Blå : Mikel Orange: Gäster /          -HejHej ! Vi tänkte ha en liten fest eller ja . Vill ni ta och lämna ut det till domma personerna ?  - Gärna . Men ha så kul då . Ska ni ha dansare ?  - Japp , det blir bra ! Men du må...

Av Julia Anonym - 9 juli 2011 11:55

Rosa : Sofia Blåt : Mikel Orange : Gäster / Jobbare / dom som får mekover.   Sofia och Mikel har bestämt sej för att dom ska bo i detta huset.  I hela sitt liv tror dom . Huset är ganska litet men ändå stort .  Dom ska årna en sven-sexa i...

Av Julia Anonym - 9 juli 2011 00:45

Älskling vakna vi ska flytta idag !    Rosa : Sofia  Grön : Mikel orange : Rosa    -nej,nej jag vill inte .  - Jo,kom nu . -va ? Okej , jag kommer. -ja , bra vi ska flytta nu ! -får jag ta på mej ?  -ja,ja snabba dej .  -mat !...

Presentation

hejsan , jag är 14 år och älskar sims och att blogga.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards