juliasthesims3

Direktlänk till inlägg 9 juli 2011

Sven-sexan-GRAVID !?

Av Julia Anonym - 9 juli 2011 12:07

Rosa : Sofia

Blå : Mikel

Orange: Gäster /



     -HejHej ! Vi tänkte ha en liten fest eller ja . Vill ni ta och lämna ut det till domma personerna ? 

- Gärna . Men ha så kul då . Ska ni ha dansare ? 

- Japp , det blir bra ! Men du måste sga till gästerna att ta det lungt och så , för att min flickvän är gravid och kan tyvärr föda snart. 

- Det ska bli med nöje . Det blir 300 .

-Okej min flickvän ger dej pengarna på nätet. 

- Okej , hejdå.

-Hejdå . 

































































 





























































































































 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia Anonym - 25 juli 2011 22:09

Hejsan , jag har kommit på en ny historia   Det handlar om en tjej som alltid har blivit kallad emo eller fjortis eller plugghäst! Men nu så är hon ungdom och har flyttat från sina föräldrar och hon vill aldrig gifta sej eller skaffa en enda kill...

Av Julia Anonym - 25 juli 2011 22:05


Hejsan , inte bloggat på länge har inte hunnit :/   

Av Julia Anonym - 9 juli 2011 12:17

Grön : Mikel Orange : Gäster / mm  Rosa : Sofia    Nu har han sin sven-sexa men Sofia stannar och passar barnat och så . FÖR HON HAR JU FÖTT .      Hon kommer inte ut . Det tar typ 5 timmar innan pappa kommer.  Sen så , efter det så ...

Av Julia Anonym - 9 juli 2011 11:55

Rosa : Sofia Blåt : Mikel Orange : Gäster / Jobbare / dom som får mekover.   Sofia och Mikel har bestämt sej för att dom ska bo i detta huset.  I hela sitt liv tror dom . Huset är ganska litet men ändå stort .  Dom ska årna en sven-sexa i...

Av Julia Anonym - 9 juli 2011 00:45

Älskling vakna vi ska flytta idag !    Rosa : Sofia  Grön : Mikel orange : Rosa    -nej,nej jag vill inte .  - Jo,kom nu . -va ? Okej , jag kommer. -ja , bra vi ska flytta nu ! -får jag ta på mej ?  -ja,ja snabba dej .  -mat !...

Presentation

hejsan , jag är 14 år och älskar sims och att blogga.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards